vad finns bakom sanningen?

 Jag är inte den som brukar säga "för vissa saker skulle jag döda" men det är nog ett uttryck jag kan använda i det här läget! OMG!
Jessica Biel är galet snygg!


 Ja då var ännu en överskattad kväll förbi, eller nu tog jag kanske i lite för mycket. Kvällen blev väl helt okej tillslut. Vi hade det trevligt och väldigt mysigt vi tjejer! Fast plantan fattades och det var mindre roligt, jag har börjat märka att det är så att jag inte riktigt kan koppla av och ha så kul som jag brukar när jag inte är med henne. Hur ska detta gå nu? för det första så åker hon utomlands imorgon och sen när hon kommer hem åker jag, suck!
Ikväll ska det förmodligen bli bio, hur det blir med den saken får vi se. 


-Varför dricker du inte för H?
- för att jag är gravid i 4 månaden
- åfan, får jag känna? efter ett tag, det känns nästan faktiskt!
HAHAHAHA!!! komplimangerna öste över mitt icke-drickande igår!




Jag står framför dig med öppna armar, vad väntar du på?
Jag vill veta vad du tänker, jag vill finnas där för dig! Och jag hoppas du vill göra detsamma för mig? Jag behöver dig!

Kommentarer
Postat av: Plantan

Jag saknar dej redan

2007-06-24 @ 01:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback