never....

Tisdagen är förbi och dagen gick som på räls. Jag hann knappt umgås med Sandra alls. Den segproppen kom inte hem fören vid halv 3 så vi hann inte med så mycket av det som var planerat dessvärre. Men det blev iallafall käk på arena och vaxning. Shit vad kasst det gick. Men Sandra lyckades väl eh.. rätt bra med tanke på hur det såg ut före och efter, haha! Du är störtskön tjejen!

Idag började äntligen idol, visst jag är kanske ett idolfreak men vafan, håll med mig.. Det är så ruggigt kul att se hur pinsamma och totalt tondöva vissa är. Och ibland slår det faktiskt mig att även jag och v skulle kunna vara några av dom bättre där trots att vi inte direkt är kända för att ha någon "bra" sångröster direkt. haha!


Imorgon bär det av till min praktik och jag har verkligen saknat det stället. Ingela och Lotta är verkligen toppen och jag trivs som handen i handsken där!
Linn kommer även ner och jag ska hjälpa henne att leta efter en praktikplats för hennes plats blev visst snodd!!!!
Så snäll som jag är så hjälper jag såklart henne för tycker synd om henne. Sen ska vi käka, mys på hög grad! :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul att du ska fortsätta vara hos Ingela. Jag ska dit på måndag och färga tre färger den här gången. Som jag hade från allra första början. Idag hade jag inte olika skor när jag var ute. :-)

Postat av: Viveka med den otroligt vackra sångrösten!

Vad snackar du om? Vi skulle lätt ge Kishti ett "Halleluja-moment" :-D

2007-09-05 @ 17:13:58
Postat av: Maija

Haha ni är för sköna. Ett "hallelujatabortdomhärifrån-moment" då eller?
Hade chicks ;)

2007-09-05 @ 19:21:53
Postat av: Maija

Uppdatera! Vill se vad du har för dej ju hun ;)

2007-09-13 @ 20:18:30
Postat av: Viveka

Håller med M. Vet du vad ordet uppdatering betyder gullan? börjar tveka på att du gör det ;)

2007-09-13 @ 21:24:32
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback