Party like a rockstar..

God morgon!

Solen skiner och här inne sitter jag och har dåligt samvete för att jag gör just det. Men vad gör det om hundra år?

Veckan har bara rusat förbi och det är redan torsdag, vilket betyder att det snart är helg vilket ifs är ruggigt skönt, men sen är det bara tillbaka till verkligheten, usch fy fan för skolan..

Idag blir det plugg som gäller, har skjutit upp det hela veckan och nu håller inte mina bortförklaringar om att jag har annat, mycket viktigare saker för mig en att sitta och glo ner i skolböckerna.
Men som sagt, så fortare man tar tag i problemen desto fortare försvinner dom, kloka ord.


skepp och hoj!♥


 27 dresses

Jane, en romantisk och fullständigt osjälvisk ung kvinna - en kvinna som ständigt ställer upp som brudtärna på sina vänners bröllop utan att någonsin närma sig sitt eget "lyckliga i alla sina dagar - slut". Men då Janes chef - som Jane är hemligt förälskad i - blir kär i hennes lillasyster Tess är måttet rågat och Jane börjar ifrågasätta sitt sätt att leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback