borta bra men hemma bäst

Nu sitter jag här fast jag egentligen borde plugga, fast jag egentligen borde duscha eftersom jag vart och besökt solarieöarna och därmed luktar äckligt. En blandning av intorkat gammalt svett och sol. (ni alla fakebruna vet vad jag menar)

Idag tog jag en tripp in på  rullen och pratade lite med Dan. Precis när jag ska gå ser jag något konstigt i nappform.

- Vad ska det här föreställa, godis?
- Ja, precis.
- Men vafan, är det meningen att ungarna ska suga på den här nappliknande saken och tillslut när dom tar i så att dom tror att dom ska kräkas, ja vet ni vad.. då kommer belöningen i form av en sur och smaskig gegga (dock fanns den i olika smaker, lycks!).. 3 åringar ska visst lära sig i tid.. HA HA...


En vecka i skolan och jag är redan SÅ gaaaalet skoltrött. Jag kommer förmodligen dö av uttråkning inom den närmaste månaden.

Nej nu ska jag duscha innan min baby kommer hit och gör mig sällskap..

Veckans tanke går till Madde Svensson (BFF) som tillbringar veckan i Sälen, orättvist! Saknar dig bombis! Men i helgen är din min, fast jag får väl dela med  mig också gissar jag.. =P   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback