Du är mitt lyckopiller Madde!

OJOJOJ.. nu har jag fått så ruggigt många klagomål från alla håll så det är väl bäst att jag tar tag i mitt bloggande och visar att det fortfarande sitter i..
Sen är ju frågan bara vart man ska börja någonstans egentligen..

Jag och Bombarraggarn har tillbringat hela 4 dagarn tillsammans den här helgen, hon är min ögonsten den fröken..
Och så mycket jag har garvat dom senaste helgerna och dagarna går knappast att beskriva. fast som sagt, bara vi kollar på varandra garvar vi. helt sinnessjukt!



Jag får sammanfatta våra minnen lite kort: Mordvapen hos H är hittat, undra vem det tillhör, jag och madde har våra aningar efter det att madde lekt spion där hemma.. HAHAHA
Om jag säger FÖÖÖÖR, så säger madde HUUUUD..
Vi har åkt fylleskridskor, tyvärr utan glid.. Vi har splillt ett antal drinkar. och raggat på lite konstiga filurer med myskonamn,
jola eller var det viola? :P fast han går även in under namnet bombarnmannen..
skämt ut oss offentligt..  Gjort narr av ungefär 100 stycken.. Rävmössan och finnen på Subway! Peka ut 3, ÖH jag kan peka ut 100. schysst att inte ens din tjej är ärlig, du borde ha finneface istället för facebook, HAHA..
Betett oss som 10 åringar på alla tänkbara sätt.
Vi har sett Sveriges absolut fulaste gran. skrivit tusen olösta fyllesms och garanterat samtal..
Skulle kunna fortsätta i all evighet. (Tyvärr är nog det mesta internskämt så lär bara vara madde som förstår)  ♥

Mitt hjärta kommer alltid vara hos dig!

Bästa




Jag har två underbara M i mitt liv och Madde har ett (två?) underbart H i sitt liv, rätt komiskt tycker jag =)

Nej nu är det dags att sova, jobb som gäller imorgon.

Sleep tight snyggingar!

Kommentarer
Postat av: BOMBARAGGARN kommenterar händelserna:

HA HA HA!!! Jag kan inte beskriva händelserna bättre än du H, shiiiiiit! Jag garvar så jag gråter, du är bäst! Tråkigt nog förstår nog bara du&jag de, så dålig humor som vi har! De här helgerna o dagarna har jag faktiskt lyckats få några magrutor till, tack vare H, hon är underbar! Synd att man inte spelat in eller tagit flera kort, men det kommer nog ska ni se. Juste jag har mordvapnet hemma, stenhårt o låååångt!



Hanna jag har verkligen ett H i mitt liv det vet du, men kaanske ett till, vem vet?



Tack för en bra start på dagen hjärtat <3

2009-01-09 @ 10:26:03
Postat av: hanna

jaså du påstår att du har något långt och stenhårt hemma hos dig nu. vad är det tro?:P HAHAHA

Du förgyllar varje minnut i mitt liv, bara genom ett telefonsamtal eller ett sms ler jag när jag ser att det är bombarn som hör av sig..

Om vi fortsätter i samma takt, tänk dig och mig till sommaren.. WOOOOOW!

Ja en kamera är väl det som fattas bara.. Fast å andra sidan kommer dom här minnerna finnas kvar föralltid i våra huvuden.. Synd bara att ENDEL är så sämst och raderar alla våra störda sms på telefonen.. ;)

LOVE TO YOU!

2009-01-09 @ 10:36:57
Postat av: Madelene

Jag säger bara: Du är BÄST! Love to you <3

2009-01-10 @ 12:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback