Parta tills du däckar!

Jaha då var den värsta dagen av alla kommen, nämligen årets första skoldag. kändes sådär att stiga upp när klockan ringde 6 imorse.  Min dag var totalt misslyckad.
Trött som ett as pallar man sig till skolan och sen när man väl kommer dit så har vi ingen lektion, och lektionen efter är inställd och sen är läraren sjuk på den efteråt. så det bar av till Nykvarn iväntan på idrotten som började klockan 3.

Vi är värda medalj för att vi ens väntade. Hos Jennie bjöds det på Lips, gaaalet kul, men tveksamt om vi lät som några världsstjärnor. Sen blev det mat på Goggo´s..Nykvarns stolthet?

Nu sitter jag här vrålhungrig och väntar på att mamma ska ropa dom fantastiska orden "maten är klar"
Medtanke på hur mycket mat jag och bombarn pulade i oss i helgen så borde jag ha ett förråd i ett halvår ;)

Ciao babes!


Kommentarer
Postat av: Bombarn

Klart vi ska ha en blogg bästo! Vi fixar en i helgen du&jag! När du ser det här kan du väl ta luren och slå: 0158-12874 eller 0737293208, vore väldigt trevligt, vill slå 80 MIN!!

<3

2009-01-13 @ 19:01:04
Postat av: Din bästa

Klart vi ska ha en blogg bästo! Vi fixar en i helgen du&jag! När du ser det här kan du väl ta luren och slå: 0158-12874 eller 0737293208, vore väldigt trevligt, vill slå 80 MIN!!

<3

2009-01-13 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback