10 December

Update: a-laget vann igår :) Hela ishallen var full med folk! Så nu är dom klara i serien! Roligt att det gott så bra för dom iår! Grattis!
 
Åh bara 14 dagar kvar till julafton och 21 dagar kvar till nyår!
Precis kommit hem från Viveka. Vi hade en trevlig och mysig filmkväll denna lördagskväll. Vi kollade på heartbreak hotell! Riktigt rolig film och kommentarerna i filmen är verkligen våldsroliga!
"om vi ramlar nu så kanske dom följer med oss hem" lite svårt att fatta om man inte sätt filmen :P haha!

Vi hade innebandymatch idag,(lördag) TORSK med 9-4,  pinsamt så det bara skriker om det!
Vi spelar alltid så bra ibörjan men sen tappar vi allt, vad är felet?

Imorgon ska jag spela innebandycup med hand of dom!
Sen så lär det bli ishallen på kvällen, aj spelar. Ishallen har bli mitt nya hängställe nuförtiden. Förut gillade jag inte alls att vara där nere, nu ränner jag där mest hela tiden tycker jag. Vad har fått mig så hockeyintresserad tro? ; )

Nu ska jag ta och krypa ner i en varm säng och läsa veckans nu! Kan en lördagskväll få ett bättre slut? eller oj, det är ju söndagsmorgon, en bra start på morgonen istället kanske, äsch nu blev det för krångligt!

hörru ta och lägg ner med tofflandet nu, blir en aning förmycket ibland. Börjar bli lite less på det! Fast ibland kan det vara gulligt!


/Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback