23 december


Dan före doppar dan, eller är det den 23 november? Kollar man ut får man känslan av det iallafall!

Lördagmorgon och fortfarande inge snö ute. Fast vädret sägs inte bli så mycket bättre imorgon. Så likabra att lägg ner alla höga förhopppningar om en vit julhelg!
 
Blev inte så mycket städande för min del igår. Sköt bara upp det till idag. Måste erkänna att det var en dålig ide´. Skulle hellre ha haft det gjort så att jag slapp idag. Så typiskt mig!
Sen ska jag och Erika baka lite kola eller knäck. Beror på om jag orkar. Lär ju vara svårgissat om hur det kommer bli, haha!
Erika kommer få stå för baket och jag kommer väl på sin höjd hjälpa till med att hälla upp det! Så uppenbart..




  ♥ I don't want a lot for Christmas
   There is just one thing I need
      I don't care about the presents
  underneath the Christmas tree
      I just want you for my own,
more than you could ever know
Make my wish come true,
all I want for Christmas, is you ♥




Kommentarer
Postat av: elin

Haha, Hanna det var inte meningen att det skulle vara såhär, det blev något fel så din och min blogg blev lika som en annan som jag höll på att fixa. Jag ska verkligen inte låta dig ha en sådan här ful blogg. GOD JUL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback