Pepparkajser

Igår så var jag hos mina kusiner i Nykvarn. Det var kul att träffa dom eftersom jag inte träffat som sen i somras. Min minsta kusin skulle spela in en låt på min mobil, det blev en sockerbagare, men hon hade lite strul med just ordet pepparkakor, så det fick heta pepparkajser istället.
Sen efter det så åkte jag till Elin i min klass, eftersom hon också bor i Nykvarn så var det ju perfekt, två flugor i en smäll som man brukar säga ;)
Vi kollade på The omen och bad boys 2, och vi skulle ha kollat på The break up men vi hann inte så långt med den filmen för vi somnade som stockar (iallafall jag)

Idag har vi friluftsdag, eller halv om jag ska vara exakt, så vi börjar inte förren klockan halv 2, riktigt skönt! Vi ska ha ett pass med poweryoga
Så vi ska ner på stan snart för jag ska ta ett till hål i örat, läskigt!

Nu ska jag kila iväg och borsta tänderna!

Have a nice day som man brukar säga på engelska ;)

/Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback