underbar, underbara?

Vilken kväll vi haft tjejer, ni är verkligen något speciellt. Hur är det möjligt att man kan ha så kul med några? Ni gör allt så mycket roligare. Ni finnas alltid där när det behövs(och annars också såklart ;) och det är så skönt att ha er! Ni är guld värda för mig! <3
Update:  Åh jag fick en sån fin klänning av linda. Funderar på att ha den på julafton :) Eller rättare sagt, jag ska ha den på julafton!

Kanske ska man ta och sova lite? Något som jag funderat på ett bra tag nu sen jag kom hem från Linda. För genom att sitta här och trycka på lite tangenter och dega bort fredagsskvällen gör inte saken så mycket bättre. Lite smått onödigt känns det som.
Och tiden går ju faktiskt fortare när man sover.. Det lockar!
God natt!

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback