Farsdag!

130712-18                 130712-17  Så sööööööta, lite tråkigt att dom inte är tillsammans längre! Ellersss inte enligt skvallertidningarna iallafal, båda har ju typ träffat nya. Dom var lätt det sötaste paret!


                Woho pappa vann 25 spänn på trisslotten, var inte så mycket att dela på tyckte jag så han fick behålla pengarna för sig själv.... Det är ju trotts allt farsdag idag :)

Imorgon är det plugget, lite surt eftersom vi bara har två lektioner imorgon, en på morgonen och en vid typ 2..  Sen har jag utvecklingssamtal, riktigt fun!

Åh juste, fy fan va jag garvade! hörde världens roligaste grej nyss... Men skulle så gärna dela med mig av det roliga men jag fick verkligen inte skriva det här, lite privat! lite små tråkigt men vad ska man göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback