fitta,fat en handgranat, rimmar ju nästan

mätt och belåten, mums!
det var så roligt så jag måste bara berätta det, fast det skulle ju såklart vara roligare om man såg det, för det blir liksom inte samma feeling annars ;) Jag spelade Eriks låt som han sjöng i fredags "crazy" och mamma fick för sig att dansa, det var det fulaste jag sätt, en blandning mellan stretching och sparkar typ :S undra hur man lyckas komma på allt egentligen, ska nog be mamma ge mig lite lektioner.. Det var en riktig uppvisning. Hoppas verkligen inte hon dansar så på fester, för då skäms jag! haha!
Men sen garvade vi åt det rejält när jag skulle ge mamma en repris på hennes "dans"


Snart är det dags att ta plats framför tv, först ett avsnitt av bonde söker fru, och sen lost! Men tillbaka till bonde söker fru. Flintskalliga gubben med glasögon (namnet har inte fastnat i huvudet) han ska liksom gifta sig till nyår, ojojoj! Good luck!

Åh jag blir så irriterad, jag har inte fått mina skolfoton än, ellerss det skadar inte sådär jättemycket, men vill ändå ha dom. Alla andra har fått dom för flera veckor sen. Det är typ för att jag var sjuk när alla andra tog så jag fick ta nytt, struligt var det iallafall!
nu ska jag kila iväg, bonde söker fru, here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback