Hoppas, hoppas, hoppas...

Åh vad gör man när det absolut inte finns något att göra och allt skiter sig? Har redan hunnit med att kolla på två filmer, Raise your voice och Unfaitful..
Imorgon fyller Maija år, underbara Maija som får allt att låta så enkelt.. Den tjejen är min guldklimp, skulle aldrig klara mig utan henne. Har så sjukt roligt med henne, sån humör vi har tjejen, och jag kan verkligen berätta allt för dig, du lyssnar och kommer med dom perfekta svaren, skulle verkligen vilja ha dig här nu så att du kan säga vad jag ska göra, för jag blir gaaaaalen!!!

Tycker så grymt mycket om dig och du är en av min bästa vänner och det kommer du alltid att vara! Bättre vän finns inte! You are my everything! ♥

Och på lördag fyller Madde min barndomsvän år, ska till henne på middag :) Hon är helt underbar den tjejen! Kommer aldrig glömma Åland! vilken resa och va vi hade kul...:) Tycker så mycket om dig, du stöttar och hjälper mig alltid!


Ikväll är det lost och Oc, svårt att välja vilket man kollar på, skulle hellre kolla på Oc men det är ju så att vi inte har 5:an hos mamsen så jag kollar på lost och sen kollar jag på Oc hos Viveka! Den sötnosen spelar in alla avsnitt, mums! :P





 Supersöta Micha Barton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback