julshopping med Elin..

Åh vilken dag,  vi har haft det superkul jag och Elin, har hunnit med att handla julklappar till pappa, mamma, syster, Åsa och desire! så lite fattigare blev jag efter denna dag, men julafton är ju bara en gång om året så vad gör man inte för sina nära och kära! 

 men kändes lite småkonstigt att handla julklappar såhär tidigt, jag brukar oftas vara ute i sista minuten med dom flesta julklapparna, nu är jag nästan en måndag tidig:P och sen var det ju sommarvärme ute, eller 20 grader varmare så skulle det vart sommar!
Vi gick till en ny affär, URBAN OUTFITTER, vilken affär.. Så om jag får pengar i julklapp så lär det mesta gå dit..

nu ska jag ner till en kall ishall och kolla på AJ, hoppas dom vinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback