precis kommit hem..

Åh puh, jag gick hela vägen hem till pappa, och det är riktigt långt, så känner mig duktig nu!

Igår var jag på ikea med mamsen och mats, Fy fan va jag hatar ikea, finns nog ingen värre affär, men det var kul iallafall för jag hittade precis allt det vi skulle ha. jag ska göra om i mitt rum.. Allt blir nästan helt nytt :)

Idag iskolan så hade vi estetisk verksamhet, det var en rolig lektion idag, vi skulle ut och fotografera varandra sen så skulle vi göra ansikten av lera..
Sen när vi slutade gick jag och Elin en promenad ner till stan för hon skulle köpa en dricka, sen var det bara att vänta på tåget i 1 timme och 45 minuter.
Sen gick jag och mamma och kollade på tapeter till mitt rum, vi hittade många fina, men jag sa att mamma fick välja mellan två, för jag kunde inte bestämma mig.. Sen gick jag och storhandlade mat åt pappa,  jag är bara för gullig!

Så nu sitter jag här och längtar tills jag får mat, ellerss det lär ju bli så att det är jag som får göra maten idag eftersom pappa skulle och träna.. ska visa hur duktig jag är och laga köttbullar och makkisar.. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback