Underbart...

Är med Elin, hon har precis fixat om lite i min blogg den sötnosen! Det är hennes grej, jag tycker hon ska öppna Elin´s bloggomgörning, och ta betalt, men det tyckte hon inte den nörden, tjäna lite extra pengar liksom.
Nu ska vi snart käka sen tänkte vi köra lite fyrhjuling sen bada och tillslut avsluta kvällen med en film och lite godis, kan en söndag bli bättre? Det tror jag inte!

Idag hade vi innabandymatch mot tälje, vi torskade med 13-2. PINSAMT! men dom är riktigt grymma!
Sen så åkte jag och pappsen ner till ishallen och kollade på a-laget som vann med 5-2 tillslut :) så lite stolt blev man ju faktiskt! Sen så gick jag och mötte Elin vid tåget, för hon hittar ju inte i STORA Gnesta!

Imorgon har vi studiedag, riktigt skönt! Jag ska till stan med Elin och julshoppa :) 
Åh nu luktar det mat i hela huset, så om jag känner efter så kurrar det faktiskt i magen.


 


Kommentarer
Postat av: elin

jag är då inte nöjd, några små ändringar skulle inte sitta fel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback