Why?

Jag vet inte vad jag ska göra längre, tycker så sjukt mycket om dig, så du anar inte... Jag hade dig men jag fattade aldrig hur mycket du betydde för mig, inte förs nu!
Jag skulle göra vadsomhelst för att få ha dig hos mig, precis vad som helst!
Du kommer alltid betyda så himla mycket för mig, det har du gjort ändå sen i somras!
Kommer alltid tycka om dig, du kommer alltid vara det där lilla extra och jag var så glad för att vi träffades igen, men det blev inte så långvarigt.. Trodde verkligen att det var något, från bådas håll, men jag hade fel. jag var så glad för att du ville träffa mig igen och gissa vad som var mitt samtalsämne varje dag? Tror alla märkte hur glad jag var och hur sjukt mycket jag tyckte om dig. Tillochmed mamma sa att jag var så glad nuförtiden. Men nu finns det inte så mycket att vara glad för längre..
Men man får smaka på sin egna medicin sägs det..
Jag förstår hur du kände och jag behandlade dig som skit, men jag var dum och en sån jävla mes och vågade inte satsa på något i livet, du hade rätt! Men jag gjorde mitt livs misstag och det kommer sitta i länge, du anar inte hur mycket jag hatar mig för det jag gjort!
Jag tycker verkligen så sjukt mycket om dig, och de kommer jag alltid att göra, du kommer alltid betyda något extra för mig och det kommer svida rejält när du träffar någon annan för jag kommer nog alltid tycka om dig och vilja ha dig, men jag får acceptera att det inte är besvarat. Och det gör så förbaskat ont och jag vill verkligen inte att det ska vara såhär.. Vill vara hos dig nu och bara ligga i soffan och ha det mysigt precis som förut..

du är helt underbar, jag har inte träffat någon som dig, och känslorna jag har för dig är verkligen äkta..
Jag gav dig en chans att visa för mig vem du var, och du gjorde verkligen det, du var en helt annan person än den alla snackade om..
Kommer aldrig glömma denhär sommaren, den bästa någonsin! Sommaren och allt som har hänt i sommar kommer alltid vara ett minne. Något som jag verkligen vill tillbaka till mer än något annat...

Kan inte tänka på något annat än dig, kommer bli en sömnlös natt helt klart..

Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback