3 april

Det blev en långdag i stan, bokstavligen. Vi åkte upp vid kvar över 9 och kom hem igen vid halv 6. Men mycket hittades och vi hade det riktigt kul. Stackars Marcus som var så hungrig hela tiden, och att vara kille och stå ut med två jobbiga tjejer som ska springa in i varje affär minst två gånger är beundransvärt..
Men jag köpte iallafall tre par klänningar, en bikini, en otroligt söt blus(mina åskiter), ett par leggings och ett linne.. Det var värt vartenda öre måste jag tillägga =)

Sen när jag kom hem var det bara att sätta igång med samhällskunskapsinlämningen som är på torsdag, hur ska detta sluta?
Men jag tog iallafall en paus för pappa frågade om vi skulle ut och övningsköra. Så självklart ville jag det. Får jag en anledning till att slippa plugga så tackar jag ju såklart inte nej. Pappa var förvånad över hur bra det gick, precis som om jag skulle vara dålig, hallå =P Jag menar hur bra gick det inte när jag åkte moped, det slutade iallafall inte med att jag åkte på den när jag kom tillbaka hem, pappa bar mig snarare. Äsch då sånt händer, man kan ju inte vara bäst på allt ; )

Nej nu måste jag få lite samhälle gjort, funkar inte att skjuta upp det hela tiden. så bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback