Denna härliga onsdagsmorgon

Åh vilket underbart väder. Igår innan jag somnade höll jag tummarna och hoppades att det skulle bli sol och se det blev det =) Jag har nog något mirakel över  mig.. hehe

Igår åkte jag iallafall till Maija. Jag hade förväntat mig lite Sune och chill, men Maija den hockeynörden skulle promt se hockeyn, "hallå det är ju Lindköping, dom kanske bara är i sm-final en gång i ens liv och Sune kan man se när som helst" så snäll som jag är så satt jag där tyst som en mus och kollade på världens tråkigaste hockey. Det är verkligen en helt annan sak att se det live. Men jag överlevde iallafall den där fruktansvärda timmen jag såg, för jag RÅKADE komma lite sent så jag hann inte se från start, sååååå synd!

Sen blev det självklart att lägga sig i Maijas, vet inte om jag kan säga bäddade säng men den går iallafall att sova i den och kolla på film.. Men det blev tyvärr inte Sune eftersom hon har dvd på sitt rum och den är på vhs. To bad!
Så det fick bli raise your voice, den funkade men var långt ifrån så bra som Sune.. =P

Nej nu ska det bytas om och sen ska vi till Sthlm. woho!

So long geeks!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback