en tupp är lös i Fornhöjden

Gokväll alla kära bloggare och besökare!
Ännu en tisdagskväll och jag känner mig på ett strålande humör, vilket jag har gjort sedan imorse. Vi hade en skön dag i plugget, även fast vi fick genomlida några timmars teori och ett stressigt permanentprov, vilket gick oerhört bra btw. Och så kom solen fram när vi slutade så det var ännu ett plus, solen är verkligen efterlängtad.
Sen blev det ner till mossen för att checka ner syrran och hennes lag lirade fotboll. Jag kan ju erkänna att jag inte har haft så stor lust att kolla på dom förut, även fast jag egentligen borde för Erika har kollat på dom flesta av mina matcher, men dom var faktiskt över förväntningarna så kanske det kan bli lite ändring på mitt kollande.

Idag fyller blondinernas IQ år, finns nog ingen dummare tös en den tjejen, men jag älskar henne ändå! hur skulle jag kunna låta bli? Kan nog inte minnas ett ändå tillfälle jag haft tråkigt med henne. Hennes dumma "skämt/föklaringar" kommer alltid när man behöver något att garva åt. Så grattis på 17 årsdagen Viveka! ♥

Update: I lördags var vi ett gäng brudar hemma hos Viveka, trevligt på hög grad! Vi hade planerat att ha en lång spelkväll med så det kan låta och pratmakarna. Björnlunda loserna ville utmana oss Gnesta coolingar. Jag och Viveka fick en seg start, men vi tyckte som förtjänade att vinna första, jag menar känns ju bättre att det blir lika än att vi vinner med 2-0 i matcher. Men på pratmakarna ÄGDE vi verkligen! Dom hade ingen chans! Sen drog vi till Ludde för han var ensam hemms och Marcus fyllde 17 så vi hade en kul lördag kan jag säga!

Idag på bussen satt den en tant mittemot mig och Julia och hon såg ut som hon hade rymt från hönsgården. Hon såg precis ut som en tupp och jag ville sågärna sitta och glo på henne hela bussresan men det kunde jag dessvärre inte, så det fick bli lite blickar då och då istället. Och varje gång var det likaroligt att säga hur mycket hon såg ut som en tupp, haha!

Imorgon blir det beachvolleyboll med klassen, grymt kul!

Sleep tight your beautiful liar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback