hur säger man jag älskar dig på grekiska?

Idag hade vi nationella i engelska. Det gick som förväntat. Engelska är inte min starka sida så det kändes helt okej! jag var klar tidigare så hann med kvart i 10 tåget hem, ruggigt skönt! Träffade Marcus och Emil på tåget så vi gick och fikade på tekannan.

Sen när jag kom hem kände jag ett behov av att kolla på sunes sommar, och självklart som vanligt har jag otur i det mesta och det finns saker som bara jag lyckas med. Så det var ju inte så konstigt att videon fastnade och sen fick jag inte ut det så det hämtade jag en tång men inte funkade det bättre, smart hanna!
Sen kom jag även att tänka på en sak som hände i somras när jag skulle cyckla hem, vart jag hade vart kommer jag inte ihåg men jag och Viveka skulle cyckla igenom Gnesta iallafall. Vi cycklade på trottaren vilket man egentligen inte ska men så gick det några där och jag skulle försöka köra in mot väggen och vad händer? jo jag fastnar i en skylt och ramlar och skrapar upp knäna. TYPISKT!

Igår var jag och Viveka ute och skulle försöka få lite saker sålda. Hon skulle sälja några kolaburkar och jag skulle försöka med det omöjliga. Vi säljer Tofta saker med fotbollen(trosor,strumpor,kalsonger och sånt trams) Jag menar hur lätt är det att knacka på en dörr och fråga om någon vill köpa underkläder? nej aldrig mer säger jag bara! Men jag kämpade verkligen med det måste jag säga! Med kommentarer som "nej för fan" känns det inte så kul!
Sen kom vi till en gammal gubbe och jag tittade inte på honom innan jag började snacka så jag sa det jag sakt till varje hus, "hej jag undrar om du vill köpa trosor", sen började viveka garva och jag såg att det var en gubbe, sånt händer! haha! Så någon storsäljare lär det nog aldrig bli av mig.


Ibland är kärlek det bästa som finns, ibland det värsta som finns!

Kommentarer
Postat av: Maija

Vadå, jag har ju inte ens börjat att ge igen än! Det där är ju dom snyggaste..

2007-04-20 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback