Trend är något man följer, stil är något man har

Har nog aldrig vart såhär trött i hela mitt liv. Denhär helgen har gått ruggigt fort och det är redan måndag och jag har ett helt långt lov framför mig med massor av saker i schemat. Fast lovet kommer nog vara slut innan det ens har börjat, så är det alltid..

Ruggigt illa med all snö ute, jag trodde maija skämtade med mig när hon sa att det skulle komma snö idag, men den tjejen vet det mesta tydligen.
Maija sköööönda dääääj ner till the big cityyy, I can´t wait.. Fast hon är nog rätt upptagen med sin loser till gentleman, hahaha!


Nej nu ska jag ta och hämta lite godis!
Tare lugnt gott folk! Kom alltid ihåg att livet blir vad du gör det till...♥



Kommentarer
Postat av: Nina

ja som fasen :D

Postat av: Viveka

Har ju inte varit hemma vet du väl ;) men nu ska det bli bättring haha!

2007-04-09 @ 20:18:41
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback