You always want that you can´t have

       
Alessandra Ambrosio är galet snygg, tänk om man hade hennes kropp..


  Scarlett Johansson har världens snyggaste kropp, enligt woman´s magazine. Vad tycker ni?



Hej hej hemskt mycket hej!

Ibland är livet rätt kasst och orättvist, men det är smällar man får ta.. Har fått en lätt hjärnskakning från fotbollsmatchen i söndags, så egentligen borde jag väl kanske inte sitta här men jag är så enormt uttråkad så att jag snart blir tokig, jag sitter bara och glor på ingenting hela dagarna, och inte ringer det alltför ofta i telefonen heller, alla är ju i skolan, tråk! Så ett inlägg var jag tuvungen att skriva, berätta om mitt lidande =P

Update: I lördags var jag iallafall på 50 års fest i Kallfors, var grymt kul måste jag säga. Hade inte så stora förhoppningar faktiskt!  Men maten var riktigt god och efterrätten, OMG!
Sen var det dags för lite tal, haha jag garvade ihjäl mig! sköna snubbar det där! Sen blev det dans för hela slanten! Det är så kul att se alla vuxna dansa, dom är så fast i 70-80 talet!

Nej nu ska jag ta och göra något vettigt, borde plugga men det får jag inte, och egentligen skulle jag ha vart glad för det, för så är det alltid! men jag har så sjukt mycket som måste göras så nu passar det inte med hjärnskakning faktiskt, snälla försvinn!


Simma lugnt geeks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är seg på att skriva nu då lilla du? =P

Postat av: Anonym

Vem är seg på att skriva nu då lilla du? =P

2007-04-19 @ 20:57:08
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback