kärlek kan inte köpas för pengar..

Godmorgon alla morgonpigga!
Då var ännu en fredag avklarad och en ny lördag har kommit.  Men igår var jag iallafall hemma hos Madde och kollade på film. "Me & You" En riktig kärleksröra så med andra ord en film för tjejer.. Men den var riktigt bra och det var knappt så att man kunde hålla sig från tårar i slutet.
Idag ska jag nog ner till ishallen och kolla på hockey om jag orkar. Vilket inte är så troligt. Men sen kommer iallafall Maija så då ska jag göra slingor i hennes hår och klippa hennes lugg. Klippningarna blir bara bättre och bättre, så det är bara att säga till om någon långhårig modig filur vill klippas =P För det sker nämligen på egen risk och man kan inte ha planerat någon frisyr innan för det blir den frisyrern det blir helt enkelt..

mhhh, madde är kass på att koka kaffe, hon har lyckas fått med kaffesumpen i kaffe också, bra jobbat sooooopa! Tur att man inte gillar kaffe för det är nog inte ens drickbart! ; )

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback