Brownies, något extra!

Gud så gott med brownies. Jag hade inte direkt några förväntningar om en påsblandning från kungsörnen. Men var faktiskt riktigt gott och dessutom riktigt enkelt att fixa. Något att testa helt klart!

Update: Skapligt pinsamt idag. Jag skulle köpa Martinas födelsedagspresent från oss tjejer! Vad kan jag tyvärr inte avslöja än eftersom hon inte har fyllt än, men lovar att tala om det senare!
Men värre affär kan man inte gå in i och framstå som en idiot! Haha!
Sen efter skolan så gick jag och Maija och fikade medan vi väntade på tåget. Riktigt gott och vad vi slog till, tjockade oss riktigt ordentligt! Men det var vi värda för sen när vi kom hem så gick vi en lååång promenad. Så roligt man har med den tjejen går inte att förklara. Hon är verkligen något extra! ("V")

Nej nu ska jag kila upp och kolla hur det går med mina brownies! Mycket sötsaker idag. Men äsch man lever bara en gång så man får ta och njuta av livets goda!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback