making fun

Vi satt och snackade vid matbordet då jag säger till min syster att hon ska säga en lång mening(därför att det låter så roligt när hon använder, typ, så och ba i varannat ord) Säg något långt. "En planka på 5 meter, eller vadå?" haha!

Fy fan vad jag och Elin sög på svenskan idag. Vi håller på med ordklasser i svenskan just för tillfället. Det är ruggigt boring. Vi chansade nog på mer än hälften av alla frågor skulle jag tro. Och det är illa!
Idag fyller Elin år :) Grattis ännu en gång handsome!
Jag och Linnsan ska till henne imorgon på fika, undra vad som bjuds på!

 När jag saknar dig förmycket ska jag ta fram mitt halsband med dig i :)
Nej nu måste jag ta och packa min väska till pappa och min träningsväska till innebandyn, eftersom jag inte kommer hem imorgon efter skolan.
Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback