Överskattat?

Gott nytt år alla!
Det var ett tag sen jag skrev här nu, har haft mycket att göra så nu finns det mycket att skriva om, hehe!
Dagarna har verkligen gått förfort nu på lovet.
Plus att både julafton och nyår är förbi, tråkigt! Bara att starta nedräkning tills nästa år, HA!
Nyårsafton var en toppenkväll. Först var vi hemma hos Lina och åt mat, mums! Sen så bar det av mot Wattransborg, det var så kul att se att alla hade gjort sig så fina. Klänningar, kavaj, slips, hår och smink! Det var inte så svårt att se kvällens färg iallafall. Men svart var en fin färg för kvällen!

När jag vaknade i måndags hade jag så enormt ont i mina fötter. Mina skor var nog inte ett så speciellt bra val, men vad gör man inte för att bli lite extra lång och fin? Men ska man vara fin så får man lida pin, säger man ju faktiskt!

Igår var jag och Maija hemma hos Linda. Linda hade hyrt film, she´s the man och jag köpte med mig en fet godispåse och så tjockade vi! En riktigt rolig och bra film, fast jag hade sett den innan!

Ha en fortsatt bra dag alla! woho!

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback