vad är poängen?

Kvällen slutade inte riktigt som planerat igår. Det var godis, film och chill i soffan som stod på schemat för söndagen. Men ändringar gillar jag.
Så det hela ledde till en roadtrip som försäg slutade i Södertälje men ändå. Det var ruggigt kul och har nog inte garvat så mycket på länge.
Ikväll börjar äntligen fotbollen och det blir träningsvecka i veckan. Låter kanske helkonstigt men jag längtar så enormt mycket efter att få springa och svettas. För den här sommaren har inte bjudit på förmånga svettiga dagar hittills.
Nej nu ska jag ta och kolla hur det går för Elin den segproppen.




Kommentarer
Postat av: elin

Hah adet var sjukt kul!

Postat av: Farmor

Hej tjejen. Har du vaknat upp nu. Det var länge sen du skrev. Har du kollat in min blogg på sistone. Gör det annars.

2007-07-30 @ 17:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback