Where were you last night?

Dagen har helt klart vart en av dom tråkigaste hittills.. Om jag inte ska dö innan sommaren är slut måste något snart hända, är ödet menad såhär för mig? isåfall SUGER det, bokstavligen!!!
Men det får bli en hemmakväll för mig idag.. Denna tråka, regninga och gråa lördag har sugit musten ur mig och samtidigt känner jag verkligen för att göra något men jag har inte ork konstigt nog.. Jag skulle bara vilja ha Maija häääär!
Min dag har ungefär bestått av 100 samtal till Madde och hon har säkert ringt lika många gånger till mig, kollat på 3 filmer och suttit och häckat här..

Planerna till trosa blev iallafall inställda p.g.a av hemliga skäl! Men fördelen med att vara hemma idag är att mamma tycker så synd om mig (efter ett antal telefonsamtal om hur tråkig jag har och hur mycket jag vill flytta från Gnesta) så köpte hon en stor godispåse till mig.. hehe =P Och om jag beklagar mig några gånger till så kanske hon skjutsar ner mig till rullen och hyr en film, I hope!






Finns inte ord för hur snygg Jessica är, det är galet iallafall! Lesbisk? nejdå så illa är det inte, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback