Katastrof

Hej hej hemskt mycket hej!
Vilken dag det har vart. Vi hade först datakunskapsprov, det kändes riktigt bra och jag kände mig på ett väldigt bra humör. Sen lektionen efter så hade vi matteprov, har nog aldrig vart så arg i hela mitt liv. Två stycken i klassen började bråka med läraren för att han tog deras prov för att dom fuskade. Och det ena ledde till det andra. Och tillslut blev altt bara kaos, och dom vägrade gå ut och skulle förstöra för alla andra i klassen. Och läraren brydde sig inte utan lät dom hålla på. Jag blir så jävla förbannad. Sånt ska inte ske, och läraren är verkligen kass som inte gör något åt det!

Kom precis hem från fotbollsträningen. Riktigt skönt att få rensa skallen och få tankarna på annat, det bästa som finns!

Imorgon ska jag, Maija och Linda  till Mimmi, har inte träffat henne på år känns det som. Vi säger hela tiden att vi ska träffas men sen blir det iallafall inte så. Så det ska bli så kul att träffa henne och se hur hon bor, har aldrig vart hemma hos hennes mamma förut.

Hej mitt namn är erstin! Men k:åt då? Ja lite... HAHA!

  

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback