You´re not the same

Samhällsprovet gick åt helvete, bokstavligen! tror jag kunde 2 frågor av 8. Men jag har bara mig själv att skylla, måste bli mer plugg från min sida helt klart, skärpning!

Imorgon är det dags för praktik, har inte haft det på evigheter så det ska bli riktigt kul. Madde kommer nog ner så ska jag färga hennes hår och göra fönlockar på henne =)
På söndag har vi våran första träningsmatch med fotbollen, jag är riktigt laddad redan nu och det ska bli riktigt kul att få spela, fast det är tyvärr på grus, det är kasst!

Sleep tight! God natt!


Kommentarer
Postat av: Freppe

Jadå det är slut station på pendeln.. lite koll har jag :P

Postat av: Camilla

det gick inte sämre än mig iaf ^^

2007-03-18 @ 11:36:04
URL: http://camillaflygare.blogg.se
Postat av: camilla

kassare för mig :)

2007-03-18 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback