be cool

Hon hade svart på mitt bröllop för hon sa att hon bar sorg, haha! löööst skönaste kommentaren..

När man prövar kläder i affärerna och någon som jobbar i affären bara helt plötsligt sticker in huvudet i provhytten utan förvarning genom att knacka eller fråga hur det går blir jag så irriterad. Visst det är klart det är bra att dom bryr sig och verkligen vill hjälpa till, men det finns väl ändå en gräns på vad man gör.
Går man in i en provhytt vill man förmodligen vara själv, eller iallafall jag. Annars så kan man ju likagärna byta om framför en spegel ute i affären. Så idag när jag stod och prövade kläder sticker en tjej in huvudet bara sådär och frågar hur det går och säger vad hon tycker och jag vet inte vad. Precis som om jag bad om hennes åsikt. Sen står hon typ kvar där och pratar på om allt möjligt och där står jag i bh och ett par jeans och känner mig allmänt obekväm i läget. men hon verkade inte förstå det för hon fortsatte att babbla på bara.

Imorse skickade jag ett sms till Maija där jag skrev att hon skulle dra ner till maren vid 12 för en röd björn skulle dansa och den nöten trodde på mig, ärligt talat. Men man blir ju som man umgås sägs det. Jag lär henne allt jag kan. Det kommer ta ett bra tag, men det är det absolut värt! HAHA!♥



   
   
   

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: maija

haha glöm att jag gjorde!!

2007-05-10 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback