Djupfryst/glödhet?

Godmorgon alla morgonpigga! Jag sitter som vanligt och väntar på pappa. Fast idag är jag extra tidig för jag hade lite saker att fixa men det gick snabbare än vad jag trott så då blev det ett perfekt tillfälle att blogga och inte klagar jag för det=)

Update från tågresan igår:
Jag, Maija, Linda och Viveka sitter och pratar om sommarjobb.
V- Hur mycket tjänar du Maija?
M- 82
jag sitter som ett fån och har hakan ändå ner till tårna i säkert 10 sekunder och förstår inte hur detta kan vara möjligt.
H- du skämtar, får du 82 000 kr genom att jobba på posten? varför sökte jag inte dit.
Maija garvar ihjäl av skratt och förklarar sedan att det är 82 kr i timmen
HAHA, jag är allt bra underlig..

Maija och Linda ska svettas igenom sommaren för dom ska cyckla och dela ut post.
Och Viveka kläckte ur sig sååååå många dumma kommentarer så jag trodde jag skulle gå under.
Först trodde hon att dom hade egna cycklar, hon har tydligen aldrig sett en postcyckel. Sen trodde hon tydligen att att hela posten cycklar med på cyckeln, ha ha ha!!!
Sen frågar hon även om dom delar ut riktigt post eller om det är låtsas post.
Hur dum får man vara, men en sak är säker. Man har aldrig tråkigt i Vivekas sällskap, tro mig =P

Jag är verkligen supernöjd med min nya gråa hängselkjol från MQ, jag verkligen älskar den! Så nu vet ni det också, hehe!


 Skönt att Lindsay har lagt på sig lite nu igen. Så mycket finare och naturligare. Det är nog inte alltid lätt att vara kändis trots allt
 Bilder när hon var sjukt smal.

 Usch, stackars människa. Brösten är ju helt borta och ersatta med något knölliknande.





Be cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback