fredag, den dagen som känns bäst?

amen godmorgon!
ännu en fredagsmorgon och allt är är på topp måste jag säga. Idag ska jag till praktiken, det är så skönt att vara där. Om hon har lite tid över idag ska jag fråga lite snällt om hon vill lägga i lite slingor i mitt risiga hår.
Annars då? Jo veckan har vart bra, var hemma i måndags och i tisdags hade vi frisör, men eftersom jag hart fått en smäll på fotbollen så hade jag grymt ont i min rygg så det blev mest att titta på dom andra, tråkigt! 
onsdagen och torsdagen gick skapligt fort och igår hade vi ett excelprov i datakunskapen, yeah right! Det gick såååå dåligt, ärligt talat så hade jag inte värsta förväntningarna heller medtanke på att jag har vart med på en lektion, men jag trodde iallafall det skulle gå bättre än såhär.

Nu ska jag ut och gå en promenad med hector =) Det sägs att hunden är människans bästa vän, det stämmer!

Seee you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback