man känner sig värdelös, I know!


Jag har egentligen inget att skriva så jag tänkte bara skriva något jag kommer på medan jag sitter här och trycker på lite tangenter.


Kan ett meningslöst inlägg bli till något meningsfullt? För isåfall ska jag försöka.

Varför vill man alltid ha något man inte kan få, och varför envisas man med det och inte ge upp istället? Jag vet inte hur många gånger jag ställer den frågan till mig, men ändå kommer jag aldrig fram till något vettigt som är värt att försöka med.. Och det är alltid jag som lyckas få det så, varför lär jag mig aldrig av mina misstag? Och det är så lätt att säga till alla att man inte bryr sig längre och skiter i allt, men är det verkligen så man innerstinne känner, nej.. Man säger saker för att folk ska tro att allt är bra och inte oroa sig, det blir lättast så. Utsidan säger sin sak och det är uppfattningen man ger till folket i sin omgivning, men hur det egentligen står till på insidan har ingen en aning om. Och vem skulle förstå hur det står till om man aldrig låter någon förstå hur det ligger till, men frågan är om dom skulle förstå om man berättade. Så vad väljer man då, det är det som är frågan man inte kan få ett enkelt svar.

Kanske lite invecklat och konstigt att förstå, hoppas att det iallafall funkar en aning..

nu ska jag ta och dränka mig i ...... godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback