Ögongodis




Du får mig att känna saker jag inte borde, jag borde sluta, JA det borde jag verkliigen göra. Men det är helt omöjligt.. Jag hatar att jag känner såhär för dig, för du är absolut inte värd det, nej inte det minsta!


Precis vart och spelat fotboll, vi är verkligen as grymma, och jag kan verkligen säga det utan att skryta. seger igen med 5-0.. kändes riktigt bra.
Dagen har vart underbar, värsta sommarvärmen och jag har såklart bränt mig. och tro mig jag är knallröd på hela bröstet, haha det är smällar man får ta om man vill ha värme ;)

Igår var det chill med brudarna hemma hos Lindsoooon.. Asså vilka vänner, går inte ens att beskriva dom. Fast underbara är ett ord som funkar rätt bra faktiskt.. Vi gjorde inte alls mycket men vi hade ändå så galet kul, sånt vi fyra bara kan ha tillsammans.  Vi åt mat, käkade godis, snackade massa skit om allt möjligt, gjorde det linda gillar bäst och är absolut bäst på, nagelmålning m,m såklaaaart! hehe! såna kvällar borde vi lägga till lite oftare i planeringen.
Och vi kom även fram till att vi ska starta ett godislöfte, vilket startar imorgon. Ärlig talat så vet jag nog inte riktigt vad jag gett mig in på. Godis är det bästa jag vet så fårse hur länge jag klara av detta, fast jag ska fan inte ge mig. Jag hatar att förlora...


Nej nu ska jag ta och käka dom sista godisbitarna, ska äta så jag spricker och klarar av några tuffa månader. Seeeyaaa people




Billie du är för rolig, kan aldrig sluta garva åt dig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback