sanningen bakom en hemlighet?




                                                         Låt dig förtrollas bort i drömmarna


Imorse tog jag och Maija en frukost/fika på tidermans, riktigt mysigt och gudomligt gott måste jag erkänna.. Sen när vi äntligen slutade klockan 3, kändes som evigheter tills dess men klockan blev tillslut 3 iallafall och då var jag på ett sånt shopping humör så jag stannade kvar i s-tälje och handlade två klänningar på MQ och massa stuffs från HM. Riktigt nöjd med dagens köp.
Sen när jag tog tåget hem satte sig ett freak mittemot mig som lyssnade på dunderhög musik, och han var liksom en tönt på 35 bast som lyssnade på basshunters förra-årets-sommarplåga. Och jag visste inte om jag skulle be han stänga av eller skämmas åt honom så det blev det sistnämda..
Sen kom Maija ner till mig, åh :) så det blev raka vägen ner till gymmet, bad var egentligen också planerat med vi hoppade det eftersom vi inte orkade gå hem sen så nyckelgymmet fick duga, och moppepojkarna i oss var mer än nöjda efter dagens kalas.. Så nu sitter vi här och äter glass i lass och lite annat smarrigt vi hittade i som inte är godis, jag upprepar inte godis Viveka.


Undra om en hundfjärt kan få en människa att flyga baklänges, Maija är en het kandidat på att testa sa hon nyss..

Kommentarer
Postat av: viveka

fan er som bröt löftet. Trodde det var lite mera käparglöd i er än så ;)

2007-05-30 @ 16:37:06
Postat av: Anonym

kämparglöd ska det va =P

2007-05-30 @ 16:37:36
Postat av: Maija

för femte gången vivvi: vi bröt inte löftet! vad ska man med ett löfte till om man ändå inte har ngn nytta med det liksom :P

2007-05-30 @ 21:51:27
Postat av: camilla.flygare.blogg.se

men förlåt då, nu har jag iaf upptaderat den ska fösöka bättra mig lovar!

2007-05-30 @ 22:05:37
Postat av: Linda

Men hörrni, nu hänger jag inte med alls!

2007-05-30 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback