Size does matter

Att våga är att förlora fotfästet för en sekund. Att inte våga är att förlora sig själv..


Ja jag vet och jag erkänner att jag hart vart kass på att uppdatera min blogg, men jag har faktiskt inte haft tid, även om det är så att det inte är hela sanningen så räcker det som bortförklaring. Och jag har fått såna klagomål så jag stod inte ut längre så var tuvungen att sätta mig vid datan, suck! Så datakunskapen kom i ett perfekt läge!

Igår när jag satt och väntade på tåget fick en solero exotic hålla mig sällskap ihop om att kunna bota min fobi, jag slöt ögonen för en sekund (det där var inte helt sant, men roligt att skriva, trust me) men det funkade för ögonblicket men blev inte så långvarigt tyvärr. Det här är nog världens undergång, eller iallafall för Hanna Johannesson. Vad ska jag ta mig till? Jag är öppen för alla förslag som finns, även om det så skulle vara nära-döden-upplevelser.
Medtanke på att det var ett bra tag sen jag skrev i min blogg så borde jag kunna skriva galet många inlägg men konstigt nog känner jag mig helt tom på ord så får ta och sammanfatta kort.
Vi vann våran fotbollsmatch i torsdags och i söndags, yes Gnestas damlag är på topp och påväg mot höjderna och det visar vi genom att ligga två för stunden. I fredags fyllde jag år, grattis i efterskott! I lördags var vi uppe på NRJ in the park, hade väl högre förväntningar men det var helt klart godkänt.

Billie du är en pajas! och ta det inte som en komplimang, ha ha..

Åh äntligen är man klar med datakunskapen så jag slipper gå på lektionerna som är kvar, underbart underbart!


Seyaaaa



  

Kommentarer
Postat av: Maija

Du är utmanad! checka in min blogg;)

2007-05-25 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback