skåda min låda

åh vad jag skulle vilja börja gråta. Jag har fått utslag på min hals. Från början var det bara något smått och jag trodde det var något bett, men nu har det blivit mer och jag var hos doktorn idag. Vad det var la jag inte på minnet utan det som fastnade var att det inte fanns något att göra åt det för det försvann av sig själv.
H- är det typ borta tills i helgen då eller?
doktorn- nej nej det kan sitta kvar i 1-2 månader

Jag visst inte om jag skulle börja skratta eller gråta i det ögonblicket, vad hoppades jag på för mirakel liksom. Men som tur är sätter det sig bara på överskroppen, fast inte i ansiktet och på armarna, tur är väl det!
Så lite polotröjor är väl att inskaffa. Snälla liiiiiiid med mig!
Tack Sophie, precis vad jag alltid önskat mig! Kul att man fyller år på fredag och ser ut såhär, fast så farligt är det faktiskt inte, jag är en expert på att överdriva, ja jag vet..

Nej nu ska det lagas lite mat, måste bara dra upp Maija ur min säng, den latmasken!


Hörs

Kommentarer
Postat av: Maija

Update sego! du börjar bli värre än mej=)

2007-05-20 @ 21:48:28
Postat av: Viveka

vart tog datanörden Hanna vägen? ;)

2007-05-23 @ 18:01:09
Postat av: Mrs. B ;P

Du är ju sämst på att uppdatera!=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback