When I hear you say my name

gokväll alla bloggare och besökare som hittat hit..
Jag har precis proppat i mig pannkakor från kurres, med stor aptit och det tog inte många sekunder innan dom där 3 små pluttpannkakorna låg i magen. Till efterrätt fick lite torra godisbitar som säkert har legat framme från helgen, men godis som godis, och är man galet sugen så duger det mesta, hur äckligt det än låter så var det faktiskt ätbart
Imorgon har vi nationella i engelska, läs och hörförståelse. Good luck säger jag bara, kommer gå åt skogen, bokstavligen. Engelska är nog aldrig något jag har vart speciellt bra på, och det kan jag erkänna..
Borde ta och skriva lite på min engelskauppsats, men sängen lockar så ruggigt mycket, precis som om den ropar mitt namn, nej jag börjar nog bli en hög grad trött, berusad av denna fullmåne som det faktiskt är uppe ikväll, scaaaary!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack detsamma! Har också nationella imorgon, det känns inte bra någonstanns haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback