you only live once

Jag sitter här och har aptråkigt, bokstavligen. Och jag kan inte komma fram till om det är så att jag är jättetrött eller jättepigg. För jag är inte så trött så att jag kan lägga mig och sova eller bara slappna av, men samtidigt orkar jag ändå inte göra något. Jag sitter bara här och väntar på att Viveka ska ringa mig.


Jag har kommit fram till att jag har fått en fobi. Eller fått och fått, det är ju inte direkt en present om jag säger så, ha ha. Nej men visst kan man ha lite små fobier för typ spindlar och äckliga småkryp men det är oväsentligt egentligen. Jag har inte tänkt på det här förut, men det börjar märkas mer och mer. jobbigt läge faktiskt!


Snart ska jag till Lina och sen blir det nog att träffa Martina och kanske Maija. Vi ska väl ta oss tid att kolla på eurovision song contest. Det är ju faktiskt finalen så då får man väl ta och offra lite tid åt det iallafall.
Imorgon har vi fotbollsmatch, hemma mot nykvarn, var cool och var där! 17:00..


Tare lugnt och kom ihåg att en naturlig kick utan konstigheter är det som gör det där lilla extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback