Better in time

Woho, bloggen kallar!

Lördag och jag sitter här och väntar på att Bea ska komma, underbara Bea! =)
Igår blev det en kväll med blondinerna och vi planerade klart våran fest, snacka om skönt! Man har så kul med dom där tjejerna, inte garvat så mycket åt egentligen ingenting på väldigt länge! HAHA..
Sen åkte dom tofflorna till Micke och Jörgen men jag hade ingen lust och var galet trött så jag var tråkig, som vanligt och stannade hemma.

Nu sitter jag här och stinker brun utan sol som jag vet inte vad, och jag är i behov av rakning för dom som vill veta det. Så kanske bäst att fixa till skogen på mina ben och återfå doften av ja.. rosor =) Men nog om det.

På återseende mina kära bloggläsare! 




Kom ihåg att jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback