I adore you!

9 januari skrev jag mitt senaste inlägg, jag borde skämmas! Jag har liksom tappat sugen på att blogga. Och jag har fått höra klagomål från alla håll och kanter.
Men vad ska man egentligen skriva på bloggen. Det lilla intressanta som man skriver om här vet alla ändå redan om..
Men jag ska ta tag i bloggandet igen, jag lovar.. fast kanske lättare sagt än gjort, men jag lovar att försöka.

Påsken är här vilket betyder ett himla ätande-->väldigt gott och man är alltid så mätt så att man nästan vill spy-->godis och onyttigheter i mängder-->några kilon extra sätter sig där man minst vill ha dom. Men vad gör det om 100 år?


Update:
Igår var vi hos mormor och käkade påskmiddag. Min lillasyster är sjuk så det var bara jag och kussarna där. Så det blev bara att plocka fram mormors smink, kläder och locktång för här skulle det sminkas och fixas. Någon timme senare var vi klara. Snacka om att vara idol på hög nivå! Shit vilken energi småungar har, jag var helt färdig när vi åkte där ifrån..
Ikväll har Jolin 18 års fest, "rock i alla tider", vad ska man sätta på sig liksom, något att fundera på.
Och imorgon fyller Billie 20, WOHO!!  <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Glad Påsk :)

Postat av: Linda

Äntligen =)

2008-03-22 @ 13:23:20
URL: http://landersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback