26 december

Julafton blir en svårslagen dag!
Det var en helt okej dag, även fast det inte var någon snö ute så får det helt klart en stjärna i kanten!

Idag skulle jag egentligen till mina kusiner i Nykvarn, men det sket sig eftersom jag mådde illa och tyckte allmänt synd om mig själv! Stackars Hanna!
Fast när mamma och Erika kom hem och berättade om vilken god mat och efterrätt dom fick så kan jag erkänna att det stack till i magen av besvikelse. Så medan dom var och gottade sig så satt jag här hemma och tråkade i min ensamhet! Tråkigare dagar får man helt klart leta efter!
Men mamma tyckte verkligen synd om mig som fick vara hemma så hon köpte med lite gott hem! Kanske inte så fel trotts allt!

Imorgon ska jag till cityyy med Linda och Viveka! Vi ska kolla på klänningar till nyår och lite annat kul!

Så det blir nog snart att sova så att man orkar med en heldag uppe i stan, mycket ska göras!
Men nu ska jag upp och spela lite spel med min syster som tjatar ihjäl sig på mig. Ord som "du är världens tråkigaste", eller "du sitter bara vid den där jävla datorn hela tiden" är vanliga att höra från min syster!


/Hanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback