nyvaken och febrig

   

Åh jag som hade hoppats att febern skulle gå över men inte det inte..
Vilken natt det blev, sov nog högst 2 timmar tror jag. Det var för mycket i skallen för att kunna tänka på något annat än det..

Men drömmen i natt kändes så verklig, och jag hoppades verkligen att det skulle vara så tills jag vaknade, men tyvärr så var jag tvungen att komma tillbaka till verkligheten igen. Åh jag skulle ha sovit resten av dagen så skulle ju allt vara bra, i drömmen iallafall!

finns inte ord för hur tråkigt och piss jag mår, men vad ska jag skriva, spelar ingen roll hur mycket jag skriver att jag tycker om dig eller saknar dig egentligen, för det vet jag att du redan vet.. Och det gör så ont att jag vet att det inte spelar någon roll hur mycket jag skriver det för det är typ kört!
Jag är verkligen inte en sån person som ger upp i första taget, jag vill verkligen ha allt som jag vill ha! Jag fick dig att träffa mig igen och det kändes så bra, tyckte jag! Och jag ville verkligen ta chansen och visa hur grymt mycket jag tyckte om dig, men det var till ingen nytta alls, jag vet att man inte kan bestämma över sina känslor, även fast jag ibland önskade det, för om man kunde göra det så skulle jag ha gjort det för länge, länge sen! Men för första gången känner jag att det är lika bra att ge upp på något sätt, för hur mycket jag än hoppas och vill att det ska bli så att vi träffas så kommer det inte hjälpa, det är upp till dig och dina känslor, och dina känslor räcker tyvärr inte till för oss
Men jag hoppas att dina känslor ändrar sig och att du märker att du faktiskt tycker om lilla mig.. För jag behöver verkligen dig, känns inte som om jag orkar annars.. Fy fan va piss det är att må som jag gör, trodde verkligen inte att en kille kunde få mig att må såhär, helt jävla nerkärad!

Det ändå jag vill är att träffa dig just nu, att du ska säga att allt har blivit fel och att du visst tycker om mig, att jag har missuppfattat allt..

Om det fanns något i hela världen som kunde få dina känslor att ändra sig så skulle jag fixa det, iallafall göra ett försök, om du någonsin tvivlat på mina känslor för dig så förstår du nog ganska fort nu att jag menar det och det inte bara är något skit som jag skriver för att försöka få allt att bli bra..
Jag har nog tyckt om dig ändå sen jag såg dig somras, vilken syn!
Fast jag har bara inte fattat det fören jag inte hade det längre, men vill ha det man inte kan få, när man har det vill man inte ha det, och sen efter när man inte har det fattar man att man hade det bästa man kunde få, det stämmer in så bra.. Och sen kan man inte få det igen, och det svider och suger!

Jag är så oerhört ledsen för allt, jag gjorde inte bara ett misstag, allt är ett misstag och som jag ångrar mer än något annat.. Och jag vet att ett lite mesig förlåt inte är tillräckligt för det jag gjort.. Men förlåt!
Men det ändå jag vill egentligen är att du ska ha det bra, och jag får respektera om det är så att du har det bra som det är nu.. även fast det inte kommer bli lätt...
Det känns som om vi alltid sen vi träffats har vart för mycket för varandra, alltid något extra mellan oss.. Vi kanske inte är gjorde för varandra, men vi ville verkligen ge det en chans, men om vi är kompisar så är det verkligen bra det, eftersom jag har vart en sån idiot så ska jag väl bara vara glad att du ens snackar med mig och gav mig en ny chans när jag hade behandlat dig som skit.
Så jag är mer än gärna din kompis och har väl tur som ens är det.... Du är helt underbar! Trodde inte att det fanns människor som dig, du har verkligen fått mig att inse vad kärlek är, och hur det känns när kärlek suger.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback