Vad ska man tro egentligen?

Åh ännu en söndagsmorgon, söndagar är nog det tråkigaste som finns...

Igår var jag hos Madde på tjejmiddag, hon fyllde 17 :) Det var en rätt okej kväll, jag och marty drog hem rätt tidigt.. Jag var väl inte direkt på humör för något, vilket nog alla märkte, så kändes inte som om jag hade så mycket där att göra egentligen :/
Jag förstår inte hur man kan snacka så jävla mycket skit som vissa gör, vad är poängen? Jag blev så jävla besviken igår, visste inte om jag skulle skratta eller gråta.. Men det sved rejält!
Allt som du sagt till mig känns som en jävla lögn, precis som du ljugit mig rakt upp i ansiktet..
Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro längre, men allt är värdelöst!

jag kommer aldrig mer lita på ett ord som du säger. Jag har människor i mitt liv som jag kan lita på och aldrig känna mig ensam med. Och du kommer nog aldrig mer räknas till en av dem tyvärr.

Men det jobbigaste är att jag tycker så förbaskat mycket om dig så du anar inte, det kommer nog aldrig släppa!
 Jag förväntar mig inget av dig längre, för det känns meningslöst att hoppas och hoppas på inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback