ta hand om mig

jaha där rök planerna om att bli frisk tills imorgon då. Jag har ätit halstabletter, druckit te med galet mycket honung i fast jag hatar det båda men min kropp vill då verkligen ha kvar den här skiten vilket jag inte förstår helt.. Imorgon har vi seriepremiär och seriefinal och det gör ont i mig att jag inte kommer att kunna spela, jag hatar det!!
Och det är tveksamt om det skulle hjälpa om jag grät och bad hela dagen om att bli frisk.
"Gud, är du nöjd nu?" uttrycket passar mycket väl in i mitt hopplösa liv just nu..

Och inte blir det bättre att jag är hus och djurvakt i helgen om jag mår såhär heller.. Jag som hade så mycket planerat att göra. CRAP!

Mormor var här nyss och hon har ramlat och slagit sig rejält gul och blå.. Hela högerarmen var helt blå och svullen och jag överdriver inte det minsta. Det var fruktansvärt att se sin mormor så men hon verkade ändå helt okej som tur va..

Nej nu ska jag ta och tycka lite mer synd om mig själv och sen bär det av mot pappa!

Sköt er!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Stackars farmors lilla gullunge. Hoppas du ialla fall kan ha någon kompis hos dej. Och du kan ju alltid blogga lite. Ring mig om du behöver nåt. Fredag kväll är jag borta bara.

2007-08-09 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback