You only live once

helt klart varmaste dagen på sommarlovet och så typiskt att man är sjuk, men det är som sagt smällar man får ta ibland. Nu är mitt ändå mål att bli frisk tills på fredag eftersom vi har en viktig seriefinal då. Så vi får se hur det går med det men det är väl bara att hålla tummarna för jag ska spela den matchen vare sig jag har 40 graders feber, hoppar på kryckor eller gipsat båda bena så är det bara..

Idag har det iallafall blivit lite sjukstuga här hemma med V eftersom hon också är sjuk, vi hade det riktigt trevligt med massa spel, sol, läsning och prat. Det fattades bara det där svalkande badet när man blev genomvåt av svett, haha!

Ikväll blir det nog att hyra en film med tjejen jag tillbringat dagen med eftersom gnesta inte bjuder på så mycket mer valmöjligheter. Vad vore vi utan våran videorulle?

Njut av denna soliga kväll för imorgon kommer regnet igen, suck!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej gumman. Vad är det för fel med dig. Du ska inte vara i solen om du är förkyld. Krya på dej nu. Har du läst om garderoben på min blogg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback