helt klart en 10!

Vilken fredag det har varit. imorse åkte jag till vårdcentralen för att kolla min hals, fick medicin för några veckor framöver. Och doktorn sa bestämt att jag inte får ansträna mig. Och det betyder att jag inte får träna med andra ord. Så vad ska man då ta och göra när man har så mycket överenergi som jag har..
Sen gick jag till min APU. Färgade min lillasysters hår och gjorde en inpackning och lite sånt, rätt skön dag!
Sen åkte vi till Maija(jag, linda och viveka). Där bjöds det på semlor och kladdkaka, riktigt lyxigt! Och vi garvade så mycket hela kvällen, vilket inte var så speciellt bra för min hals och det känns rejält nu. Men det är inte så speciellt lätt att inte garva åt Viveka den nöten! Hon slår verkligen rekord i korkhet!
Sen åkte jag upp till frejahallen för att kolla klart på FC cupen, eller rättaresagt pappa ville det. Det var rätt mycket folk där med tanke på att klockan var rätt mycket och att det var fredag! Men det var en helt okej avslutning på fredagskvällen!

Nu ska jag ta och sova, ska upp tidigt imorgon! Stan härnäst!

God natt!

Kommentarer
Postat av: elin

Hanna, my love. Jag har nada dinero på min mobil så därför kan jag inte svara på alla dina sms. Puss gullet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback