one wish...

Ordklasser är verkligen inget för mig och Elin, bokstavligt talat! hur ska detta sluta? Höll, mer höllde mest höllt.. haha!

Klockan är bara halv 9 och jag halvsover redan.. Funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll, skulle vara ruggigt skönt. Men sen blir jag antingen fast här eller vid tv:en så det blir iallafall inte så.
Idag hade vi matteprov, det gick väl sådär. Matten har verkligen blivit så svår eller så har jag blivit dålig, nej det sistnämda är omöjligt ;)

Eftersom tågen är inställda hela veckan så måste man ta en ersättningsbuss, kallt och struligt. Men idag kom värsta värstingsbussen och hämtade oss. Jag skulle ha kunnat stannat på bussen hela kvällen för det var så varmt och skönt! Så om det är såna bussar som kommer så får tågen gärna vara inställda nästa vecka också!
Imorgon är det helg och det betyder nya möjligheter. Men helgerna hinner inte ens börja innan dom är slut tyvärr.. 

Nu är det inte länge kvar innan man står i backen inför årets första skidåk!

Bye!


Kommentarer
Postat av: elin

Hey, dude! Vi är bäst, bästare, BÄSTAST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback